Virtuální telefonní VoIP ústředna VIPTel
Pokročilé hlasové řešení
pro zákaznickou podporu i office komunikaci
Virtuální telefonní VoIP ústředna (virtual PBX) je moderní hlasové řešení pro zefektivnění komunikace uvnitř vaší firmy a profesionální kontakt se zákazníky. Je vhodná pro malé firmy, střední firmy i velké instituce. Ocení ji i společnosti, které mají více poboček a chtějí si ulehčit práci a ušetřit náklady za hovorné. Jediná nutnost pro využívání virtuální telefonní ústředny je stabilní připojení k internetu (od jakéhokoliv poskytovatele).
Kdy využijete virtuální telefonní ústřednu? |
|
Výhody naší virtuální telefonní ústředny VIPTel Cloud
Výhodné ceny
- Platíte pouze za to, co opravdu potřebujete - všechny ústředny přizpůsobujeme na míru nejen funkcemi, ale i cenou podle toho, jaké služby budete reálně využívat
- V rámci podniku, mezi pobočkami a v celé síti VIPTel voláte neomezeně úplně zdarma
- Nízké ceny volání v Čechách i do zahraničí (ceník hovorů).
- Cenově dostupná virtuální ústředna a doplňkové služby pro malé i středně velké podniky - cenu a služby přizpůsobíme růstu vaší firmy.
Prvotřídní zákaznický servis
- Nemusíte nic nastavovat - ústřednu nakonfigurujeme přesně podle Vašich požadavků. Přidat funkce, nebo změnit nastavení je možné kdykoliv v průběhu využívání
- Návrh řešení - na základě vašich představ a požadavků vám poradíme s výběrem vhodného programu a služeb
- Nadstandardní služby klientům - na nové požadavky reagujeme rychle a naší prioritou je spokojenost zákazníků
- Jsme otevřeni návrhům - oceňujeme každý feedback, jelikož vaše zpětná vazba nás posouvá vpřed a pomáhá nám zlepšit poskytování služeb
Moderní custom řešení na míru
- Poskytujeme základní i pokročilé funkce ústředny - nahrávání hovorů, automatická spojovatelka IVR, přepojování a přesměrování hovorů, konferenční hovory, hlasová schránka, klapky, časové podmínky, rozšířené reporty, virtuální fax a mnoho dalších
- Zaměřujeme se na custom řešení, která jsou vytvořena přesně na míru pro každého zákazníka podle požadavků
- Systémové aktualizace jsou samozřejmostí – postaráme se, aby vaše ústředna měla vždy ty nejnovější aktualizace
- Nastavení vaší ústředny jsou denně zálohovaná, svoje nastavení nikdy neztratíte
API integrace - Propojení telefonní ústředny s vaším systémem
- API rozhraní poskytuje zákazníkovi bohaté možnosti integrace ústředny do CRM nebo jiných firemních systémů. Zákazníkovi se tak otevírá možnost využívat množství užitečných funkcí. Kontaktuje naše technické oddělení pro výběr správného typu API.
- Pomocí API jsme také propojeni s různými softwary či CRM systémy, které využívá vícero našich zákazníků. Jejich seznam najdete na naší stránce API integrace.
Další benefity virtuální telefonní ústředny VIPTel Cloud |
|
Virtuální telefonní ústředna VIPTel
Plánujete do vaší firmy zřídit telefonní ústřednu? Máte specifické požadavky? Obraťte se na naše obchodní oddělení, kde vám naši pracovníci ochotně poradí. Rádi pro vás vypracujeme nezávaznou cenovou nabídku.
Neváhejte nás kontaktovat
e-mailem na adrese
[email protected]telefonicky na naší zákaznické infolince
+420 210 012 420nebo prostřednictvím kontaktního formuláře níže