Efektivní komunikace na home office
Komunikujte z domu stejně jako z kanceláře
Šetřete svůj čas i energii tím, že budete se svými kolegy komunikovat efektivně i během home office.
Virtuální telefonní ústředna
Zajistěte si profesionální linku pro své klienty a nerušené pracovní prostředí díky správné distribuci hovorů.
Softwarové telefony
Udržte nízké náklady na komunikaci s kolegy využíváním služební klapky či telefonního čísla v mobilu nebo počítači.
Tiketovací systém
Nezapomeňte na žádný důležitý e-mail od zákazníka a mějte je všechny pod kontrolou díky tiketovacímu systému.
Videohovory
Udržujte blízký kontakt s kolegy i na dálku prostřednictvím videohovorů z mobilu, počítače nebo telefonu.
Virtuální telefonní ústředna
Virtuální telefonní ústředna nabízí profesionální zákaznickou linku pro vaše klienty i efektivnější komunikaci v rámci vaší firmy. Její benefity využívají naši zákazníci dlouhodobě, nejen během home office, ale i při práci z kanceláře.
Pro přehlednost jsme funkce ústředny rozdělili na ty, které vám více pomohou k lepší komunikaci se zákazníkem a lepší komunikaci ve firmě, ale kombinovat je můžete jakkoli podle vašich požadavků.
Komunikace s klienty
Zanechte lepší první dojem před potenciálním klientem díky profesionální zákaznické lince. Její efektivní využití vašim klientům zpříjemní proces nakupování a zrychlí vyřízení požadavků.
Funkce nejvíce využívané pro zákaznickou linku jsou:
- uvítání na lince - vzory hlasů
- hlasové menu (např. stiskněte 1, stiskněte 2 apod.)
- oznámení mimo pracovní hodiny
- nahrávání hovorů
- hlasová schránka
- čekací řady
- hudba při čekání
Komunikace ve firmě
Komunikujte se svými kolegy na jiných odděleních nebo v pobočkách jednodušeji, rychleji a pohodlněji a mějte podrobný přehled o všech hovorech.
Nejvyužívanější funkce ústředny v rámci komunikace ve firmě:
- klapky
- přepojování hovorů
- přesměrování hovorů
- telekonference
- skupinové vyzvánění (např. na odděleních)
- přehled nevyřízených hovorů
- reporty a statistiky hovorů
Poskytujete klientům zákaznickou linku?
Doporučujeme také naše další služby:
Softwarové telefony
Naše softwarové telefony jsou výborným řešením pro všechny, kterým služební telefony zůstaly během práce z domova v kanceláři a nemají k nim přístup. Pokud potřebujete i nadále komunikovat se zákazníky nebo kolegy, náš VIPTel Phone nebo VIPTel webPhone vám umožňuje využívat služební telefonní síť stejně, jako byste byl(a) v kanceláři.
Kromě pohodlí se díky softwarovým telefonům nadále mohou všichni prezentovat firemním číslem, nejsou nuceni využívat své soukromé telefony ke služebním účelům a jste díky nim ušetřeni nákladů za přesměrování hovorů z kanceláře na mobilní čísla zaměstnanců.
VIPTel Phone
Výhody využívání VIPTel Phone:
- využívání klapky nebo telefonního čísla sítě VIPTel přes mobilní aplikaci kdekoliv
- přijímání a provádění hovorů pevné linky v mobilu bez nákladů na přesměrování
- pokročilé funkce telefonu - přepojování hovorů, nahrávání hovorů do zařízení, BLF tlačidlá
- bezplatné stažení a využívání aplikace
- aplikace šetrná k baterii telefonu
- Pro pohodlnou komunikaci je nutné mít stabilní internetové připojení přes WiFi nebo mobilní data.
VIPTel webPhone
Výhody využívání VIPTel webPhone:
- využívání klapky nebo telefonního čísla sítě VIPTel přes prohlížeč v počítači
- pohodlné a intuitivní využívání
- pokročilé funkce telefonu - přepojování hovorů, BLF tlačítka a rychlá volba, telefonní seznam
- dostupné všechny kontakty telefonního seznamu firmy z PBX managera
- bezplatná aktivace VIPTel webPhonu
- Pro pohodlnou komunikaci je nutné mít stabilní internetové připojení přes WiFi nebo pomocí kabelu.
Tiketovací systém
Tiketovací systém je rovněž výborným pomocníkem nejen během home office, ale i při práci v kanceláři. Je určen ke shromažďování interakcí se zákazníky, ale také ke zjednodušení práce v rámci firmy.
Pokud již využíváte nebo plánujete využívat naše služby a zároveň přemýšlíte o tiketovacím systému, vřele doporučujeme software LiveAgent, jehož prostřednictvím písemně komunikujeme s klienty i my. Umožňuje přijímat požadavky z mnoha různých kanálů a mít tak vše zorganizováno na jednom místě. V rámci API integrace lze do LiveAgenta nastavit i telefonní číslo nebo klapku a telefonovat přímo přes něj.
Výhody LiveAgenta
Využíváním tiketovacího systému minimalizujete ztrácení e-mailů a opožděné odpovědi zákazníkům. Zároveň zajišťuje přehlednější spolupráci s kolegy díky jejich sledování a přeřazování tiketů mezi odděleními.
- automatické přiřazování tiketů na oddělení
- live chat se zákazníky
- vytváření tiketů z různých kanálů
- telefonáty
- live chat
- sociální sítě
- kontaktní formuláře
- změna stavu tiketů podle časových podmínek
- interní chat v rámci firmy
- Všechny dostupné funkce najdete na stránce LiveAgent.
Výhody spojení služeb VIPTel & LiveAgent
Nastavením telefonního čísla nebo klapky do tiketovacího systému minimalizujete možnost zapomenout na požadavek, který od klienta přišel telefonicky.
- vytvoření tiketu na základě telefonátu
- možnost pokračování v konverzaci s klientem přes live chat nebo e-mail, v rámci tiketu
- Možnost obsluhovat telefonáty přes různá zařízení:
- v softwaru LiveAgent v prohlížeči
- přes hardwarový telefon připojený k softwaru LiveAgent
- v mobilní aplikaci LiveAgent
- přes přesměrování hovorů na jiné tel. číslo (např. mobilní)
- databáze kontaktů všech zákazníků
- přehrávání hovorů přímo v tiketu
Videohovory
Videohovory jsou velmi užitečnou službou nejen v případě, že pracujete z domu, ale i tehdy, máte-li pobočky ve více městech, či dokonce zemích. Díky této technologii lze ušetřit drahocenný čas i peníze, které nemusíte investovat do hodin cestování kvůli osobnímu střetnutí. Stačí dohodnout se s kolegy na čase hovoru a můžete se vidět i na dálku.
V rámci našich služeb poskytujeme videohovory v síti VIPTel, které lze provádět prostřednictvím 3 různých druhů zařízení. V případě zájmu o videokonference vám rádi zprostředkujeme řešení společnosti Grandstream IPVideoTalk, se kterým máme zkušenosti a splňuje všechna kritéria většiny klientů.
Videohovory VIPTel
Videohovory VIPTel jsou vhodné zejména pro soukromé využití s rodinou, přáteli, případně s kolegy v menším počtu. Službu je možné využívat přes zařízení:
- VIPTel Phone
Videohovory přes naši oblíbenou aplikaci odkudkoliv.
Bližší informace o aplikaci VIPTel Phone. - Videotelefon
Komunikujte stylově přes high-end telefon s dotykovým displejem
Nabídka videotelefonů.
Videokonferenční systém
Základ řešení spočívá ve službě IPVideoTalk, která umožňuje připojit se k videokonferenci z různých zařízení, jako např. přes prohlížeč v PC, z tabletu či z mobilu, videotelefonu, či dokonce přes jakýkoli mobilní telefon nebo pevnou linku.
Pro větší porady je možnost připojení videokonferenčního zařízení, které je zpravidla umístěno v konferenční místnosti. Toto zařízení nabízí různé funkce v závislosti na konkrétním typu, jako např.:
- kamera se zoomem a možností natáčení v různých úhlech
- rozlišení 4K
- možnost nahrávání videokonferencí
- bluetooth dálkové ovládání
- zabezpečení hesly, kryptování konfiguračních souborů apod.
- externí mikrofon a reproduktor a jiné
Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat
e-mailem na adrese
[email protected]telefonicky na naší zákaznické infolince
+420 210 012 420nebo prostřednictvím kontaktního formuláře níže