Efektivní komunikace na home office



Komunikujte z domu stejně jako z kanceláře

Efektivní komunikace na home office


Šetřete svůj čas i energii tím, že budete se svými kolegy komunikovat efektivně i během home office.

Virtuální telefonní ústředna

Zajistěte si profesionální linku pro své klienty a nerušené pracovní prostředí díky správné distribuci hovorů.

Více o telefonní ústředně

Softwarové telefony


Udržte nízké náklady na komunikaci s kolegy využíváním služební klapky či telefonního čísla v mobilu nebo počítači.

Více o softwarových telefonech

Tiketovací systém


Nezapomeňte na žádný důležitý e-mail od zákazníka a mějte je všechny pod kontrolou díky tiketovacímu systému.

Více o tiketovacím systému

Videohovory


Udržujte blízký kontakt s kolegy i na dálku prostřednictvím videohovorů z mobilu, počítače nebo telefonu.

Více o videohovorech



Virtuální telefonní ústředna


Virtuální telefonní ústředna nabízí profesionální zákaznickou linku pro vaše klienty i efektivnější komunikaci v rámci vaší firmy. Její benefity využívají naši zákazníci dlouhodobě, nejen během home office, ale i při práci z kanceláře.

Pro přehlednost jsme funkce ústředny rozdělili na ty, které vám více pomohou k lepší komunikaci se zákazníkem a lepší komunikaci ve firmě, ale kombinovat je můžete jakkoli podle vašich požadavků.

Komunikace s klienty

Zanechte lepší první dojem před potenciálním klientem díky profesionální zákaznické lince. Její efektivní využití vašim klientům zpříjemní proces nakupování a zrychlí vyřízení požadavků.

Funkce nejvíce využívané pro zákaznickou linku jsou:

  • uvítání na lince - vzory hlasů
  • hlasové menu (např. stiskněte 1, stiskněte 2 apod.)
  • oznámení mimo pracovní hodiny
  • nahrávání hovorů
  • hlasová schránka
  • čekací řady
  • hudba při čekání

Více o telefonní ústředně

Komunikace ve firmě

Komunikujte se svými kolegy na jiných odděleních nebo v pobočkách jednodušeji, rychleji a pohodlněji a mějte podrobný přehled o všech hovorech.

Nejvyužívanější funkce ústředny v rámci komunikace ve firmě:

  • klapky
  • přepojování hovorů
  • přesměrování hovorů
  • telekonference
  • skupinové vyzvánění (např. na odděleních)
  • přehled nevyřízených hovorů
  • reporty a statistiky hovorů

Více o telefonní ústředně



Mám zájem o nabídku


Poskytujete klientům zákaznickou linku?

Doporučujeme také naše další služby:

Softwarové telefony


Naše softwarové telefony jsou výborným řešením pro všechny, kterým služební telefony zůstaly během práce z domova v kanceláři a nemají k nim přístup. Pokud potřebujete i nadále komunikovat se zákazníky nebo kolegy, náš VIPTel Phone nebo VIPTel webPhone vám umožňuje využívat služební telefonní síť stejně, jako byste byl(a) v kanceláři.

Kromě pohodlí se díky softwarovým telefonům nadále mohou všichni prezentovat firemním číslem, nejsou nuceni využívat své soukromé telefony ke služebním účelům a jste díky nim ušetřeni nákladů za přesměrování hovorů z kanceláře na mobilní čísla zaměstnanců.

VIPTel Phone

Výhody využívání VIPTel Phone:

  • využívání klapky nebo telefonního čísla sítě VIPTel přes mobilní aplikaci kdekoliv
  • přijímání a provádění hovorů pevné linky v mobilu bez nákladů na přesměrování
  • pokročilé funkce telefonu - přepojování hovorů, nahrávání hovorů do zařízení, BLF tlačidlá
  • bezplatné stažení a využívání aplikace
  • aplikace šetrná k baterii telefonu
  • Pro pohodlnou komunikaci je nutné mít stabilní internetové připojení přes WiFi nebo mobilní data.

Více o VIPTel Phone

VIPTel webPhone

Výhody využívání VIPTel webPhone:

  • využívání klapky nebo telefonního čísla sítě VIPTel přes prohlížeč v počítači
  • pohodlné a intuitivní využívání
  • pokročilé funkce telefonu - přepojování hovorů, BLF tlačítka a rychlá volba, telefonní seznam
  • dostupné všechny kontakty telefonního seznamu firmy z PBX managera
  • bezplatná aktivace VIPTel webPhonu
  • Pro pohodlnou komunikaci je nutné mít stabilní internetové připojení přes WiFi nebo pomocí kabelu.

Více o VIPTel webPhone



Mám zájem o nabídku


Tiketovací systém


Tiketovací systém je rovněž výborným pomocníkem nejen během home office, ale i při práci v kanceláři. Je určen ke shromažďování interakcí se zákazníky, ale také ke zjednodušení práce v rámci firmy.

Pokud již využíváte nebo plánujete využívat naše služby a zároveň přemýšlíte o tiketovacím systému, vřele doporučujeme software LiveAgent, jehož prostřednictvím písemně komunikujeme s klienty i my. Umožňuje přijímat požadavky z mnoha různých kanálů a mít tak vše zorganizováno na jednom místě. V rámci API integrace lze do LiveAgenta nastavit i telefonní číslo nebo klapku a telefonovat přímo přes něj.

Výhody LiveAgenta

Využíváním tiketovacího systému minimalizujete ztrácení e-mailů a opožděné odpovědi zákazníkům. Zároveň zajišťuje přehlednější spolupráci s kolegy díky jejich sledování a přeřazování tiketů mezi odděleními.

  • automatické přiřazování tiketů na oddělení
  • live chat se zákazníky
  • vytváření tiketů z různých kanálů
    • e-mail
    • telefonáty
    • live chat
    • sociální sítě
    • kontaktní formuláře
  • změna stavu tiketů podle časových podmínek
  • interní chat v rámci firmy
  • Všechny dostupné funkce najdete na stránce LiveAgent.

Více o LiveAgentovi

Výhody spojení služeb VIPTel & LiveAgent

Nastavením telefonního čísla nebo klapky do tiketovacího systému minimalizujete možnost zapomenout na požadavek, který od klienta přišel telefonicky.

  • vytvoření tiketu na základě telefonátu
  • možnost pokračování v konverzaci s klientem přes live chat nebo e-mail, v rámci tiketu
  • Možnost obsluhovat telefonáty přes různá zařízení:
    • v softwaru LiveAgent v prohlížeči
    • přes hardwarový telefon připojený k softwaru LiveAgent
    • v mobilní aplikaci LiveAgent
    • přes přesměrování hovorů na jiné tel. číslo (např. mobilní)
  • databáze kontaktů všech zákazníků
  • přehrávání hovorů přímo v tiketu

Nastavení VIPTel účtu v LiveAgentovi



Mám zájem o nabídku


Videohovory


Videohovory jsou velmi užitečnou službou nejen v případě, že pracujete z domu, ale i tehdy, máte-li pobočky ve více městech, či dokonce zemích. Díky této technologii lze ušetřit drahocenný čas i peníze, které nemusíte investovat do hodin cestování kvůli osobnímu střetnutí. Stačí dohodnout se s kolegy na čase hovoru a můžete se vidět i na dálku.

V rámci našich služeb poskytujeme videohovory v síti VIPTel, které lze provádět prostřednictvím 3 různých druhů zařízení. V případě zájmu o videokonference vám rádi zprostředkujeme řešení společnosti Grandstream IPVideoTalk, se kterým máme zkušenosti a splňuje všechna kritéria většiny klientů.

Videohovory VIPTel

Videohovory VIPTel jsou vhodné zejména pro soukromé využití s rodinou, přáteli, případně s kolegy v menším počtu. Službu je možné využívat přes zařízení:

Kontaktujte nás

Videokonferenční systém

Základ řešení spočívá ve službě IPVideoTalk, která umožňuje připojit se k videokonferenci z různých zařízení, jako např. přes prohlížeč v PC, z tabletu či z mobilu, videotelefonu, či dokonce přes jakýkoli mobilní telefon nebo pevnou linku.

Pro větší porady je možnost připojení videokonferenčního zařízení, které je zpravidla umístěno v konferenční místnosti. Toto zařízení nabízí různé funkce v závislosti na konkrétním typu, jako např.:

  • kamera se zoomem a možností natáčení v různých úhlech
  • rozlišení 4K
  • možnost nahrávání videokonferencí
  • bluetooth dálkové ovládání
  • zabezpečení hesly, kryptování konfiguračních souborů apod.
  • externí mikrofon a reproduktor a jiné

Více o IPVideoTalk



Mám zájem o nabídku





Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat

e-mailem na adrese

[email protected]

telefonicky na naší zákaznické infolince

+420 210 012 420

nebo prostřednictvím kontaktního formuláře níže

Kontaktní formulář

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinné

Po přijetí Vaší zprávy Vás bude kontaktovat obchodní tým VIPTel.